Friends

Hi!

This is probably the first time I have blogged in a while, and it is probably the first time you have really seen the side of me which is personal. My friends aren’t exactly the stereotype of my school you know the sporty, bit too loud, friends with EVERYONE kinda people. No, they are the more like the quiet, nice, friendly, amazing people the world needs more of. My friends are the best you will of heard of Chloe, the American, and then there is Emily, the girl who is AFRAID of her sisters eyelash curlers, and then there is Grace, who you haven’t heard of but she is as wonderful as anyone could ever be! I absolutely love them from the bottom of the universe right up to the top!

Now I’m going to have a bit of a rant: WHOEVER IS TAKING ALL OF MY THINGS AT SCHOOL CAN YOU JUST MEH CAUSE ITS REALLY ANNOYING!!!!!!! 😦

I think next time I’ll tell you about the story of “the locker thief”

Bye!

  • Friend (martialchampagne.com)
Advertisements

Texting, Texting

Hi!

I found it really annoying when my mate Chloe started texting when we were just about to hand our phones in (yeah we have to do that) and the everyone snatched up their phones and started texting. I just thought how pathetic. Chloe’s text was to her mum, asking for fruit, for food tech and thats a reasonable thing for a text but look over someone else’s shoulder and I guarantee you they will have said something like: OMG! HAVE U SEEN HER NEW SOCKS! THEY MAKE HER LOOK WELL CHUBBY LOL TXT U L8R SOME1 BEING NOSY AND SEING MY TXT ITS HER LOL NO! BYE BBS! Which is a pathetic reason to text someone only a metre away!

Bye!